„Sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale.” Mateusz Mrozowski
Każdego dnia prezentujemy, sprzedajemy i negocjujemy. Bez względu na okoliczności jesteśmy permanentnie w procesie prezentowania siebie, swoich produktów, poglądów…
W nowoczesnym podejściu do sprzedaży behawioralnej nikt już dziś nie utożsamia sprzedaży z samym tylko zawarciem transakcji. Wiadomo, że aby doszło do transakcji, najpierw muszą zajść warunki konieczne ze strony kupującego m.in. potrzeba i zdolność finansowa. Jednak do podjęcia decyzji o zakupie konkretnego produktu jest jeszcze daleka droga…
Sprzedaż jest sumą procesów myślowych, emocjonalnych i behawioralnych i to po obu stronach.
Klienci kupują z różnych powodów, wybierają produkty kierując się (oprócz samej potrzeby)własnym systemem przekonań, upodobań i często nie wybierają najlepszych produktów, lecz kupują od najlepszych sprzedawców.
Sprzedawcy natomiast kierują się własnym systemem przekonań, na podstawie których podejmują decyzje, działania, wytwarzają własne nawyki i rezultaty. I tak oto zamyka się koło tworzenia wewnętrznego warunkowania.
Mówi się, że sprzedawcy się wypalają. Dlaczego? Bo większość sprzedawców robi to, z czym wewnętrznie się nie identyfikuje, nie działa według swojego systemu wartości iw efekcie traci wewnętrzną motywację.
Dlatego właśnie skuteczny sprzedawca, to ktoś kto nie tylko opanował do perfekcji znajomość i prezentację oferty, ale także ma odpowiednie nastawienie, mindset i umiejętności miękkie, takie jak budowanie trwałych relacji z klientem, opowiadanie historii produktowych, zarządzanie emocjami i wiele innych.
Na rynku jest wiele szkoleń sprzedaży. Jednak to nie jest typowe szkolenie z prezentacją i robieniem notatek. Podczas tego warsztatu uczestnicy dostają konkretną wiedzę, którą od razu wprowadzają w życie, trenują, a nawet w praktyce wykonują własne zadania służbowe i doskonalą się pod okiem trenera będącego jednocześnie praktykiem sprzedaży z 20-letnim doświadczeniem.
Szkolenie jest podzielone na 3 poziomy zaawansowania. Każdy kolejny poziom pogłębia wiedzę i praktykę we wszystkich poniższych obszarach. Ukończenie wszystkich 3 poziomów da uczestnikom wszechstronny rozwój umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych, poprawi skuteczność i motywację do pracy.
Obszar 1. Jestem świetnym sprzedawcą/negocjatorem, czyli nastawienie, mindset & motywacja sprzedawcy/negocjatora. Praca z własnymi przekonaniami, barierami, schematami. Radzenie sobie z presją i wypaleniem. Misja sprzedawcy a misja firmy.
Obszar 2. Zrozumieć drugiego człowieka, czyli jak zbudować trwałe relacje z klientami (wewnętrznymi i zewnętrznymi). Procesy decyzyjne i psychologia klienta. Sprzedaż relacyjna i odwrócona.
Obszar 3. Warsztat i techniki skutecznego sprzedawcy i negocjatora: perswazja i wywieranie wpływu, elementy NLP, StorySelling, rozbijanie obiekcji, finalizacja, kotwice, loop-y, presupozycje i wiele, wiele innych narzędzi.
Obszar 4. Mistrz sprzedaży:doskonały „elevator pitch” i prezentacja oferty (warsztaty z grywalizacją – trening oraz praktyka handlowa).
Dzięki szkoleniu „Skuteczny sprzedawca i negocjator”:
o Wypracujesz nastawienie, mindset i motywację mistrza sprzedaży, nie tracąc wizerunku lubianego sprzedawcy
o Nauczysz się jak rozumieć klienta, jego potrzeby, zbudować z nim trwałą relację i dzięki temu zwiększać wyniki sprzedaży
o Poznasz wiele skutecznych technik i metod sprzedaży stosowanych przez najlepszych sprzedawców i negocjatorów świata
o Zbudujesz swój własny „elevator pitch” oraz prezentację oferty, przetrenujesz w grupie szkoleniowej, a następnie wypraktykujesz na prawdziwych klientach i … policzysz zyski!
To szkolenie jest dla:
o Managerów i właścicieli firm, którzy chcą skuteczniej zarządzać zespołem sprzedawców, pokonać konkurencję rynkową i osiągać większe zyski
o Sprzedawców, przedstawicieli handlowych, chcących zwiększać sprzedaż i osiągać wyższe wyniki sprzedaży
o Pracowników zaopatrzenia, którzy nie chcą ulegać manipulacjom innych handlowców i chcą uzyskiwać najlepsze ceny przy negocjacjach
o Wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem i podnoszeniem kompetencji miękkich, sprzedażowych, negocjacyjnych i budowania relacji.